mandag 17. juni 2013

Vinneren Eeeeeeeeer.....

Det er på høy tid å kåre vinneren av en Lulu's Accessories Favoritt, og den heldige er

Ane Gyllstrøm

med denne kommentaren:

Åååh, alle sammen er så fine - jeg klarer ikke velge bare èn! Kan jeg velge alle? Sukk... Men, hvis jeg skal plukke en favoritt, så må det bli beautybagen med en glidelås.

Jeg fortjener ikke å vinne den mer enn noen andre her, men jeg trenger virkelig en!

Jeg har fortsatt den samme sminkepungen siden jeg startet å bruke sminke. Jeg kjøpte den da jeg var på sydenferie, og ja: Det er en falsk Louis Vuitton som revner bare man ser på den. Den er utrolig upraktisk og som sagt så er den ødelagt på flere steder.

Dette resulterer i at sminken faller ut og jeg må gå rundt og se ut som et troll hele dagen lang. Derfor, hvis jeg er så heldig å vinner denne beaty-bagen, så kan jeg glede min kjære samboer med at sminken aldri forsvinner fra sin plass og jeg kan gå rundt og se nogenlunde ordentlig ut. Da blir han nok glad.

P.s Jeg er ganske snill og hyggelig også (Hvis det hjelper i konkurransen)

GRATULERER SÅÅÅÅ MYE :-)

Denne herligheten ligger og venter på deg i butikken og du må bare titte innom og hente den når du måtte ønske, vi gleder oss til å se deg :-)

Til alle dere andre; det kommer flere sjanser!!
Ha en strålende mandagskveld:-)

1 kommentar:

  1. Har dere de her og de andre i Iris Farge?
    Gratulerer til vinneren

    Klem Fra Eva Helen

    SvarSlett