onsdag 12. juni 2013

Lulu`s Love + Konkurranse

Det er snart tid for ferie for mange der ute.
Noen blir hjemme, noen ferierer i Norge og andre drar utenlands.
Uansett så er det ikke dumt å ha noen fine toalettmapper man kan pakke med seg det aller nødvendigste i, og som dere kanskje vet, så har norske Lulu's Accessories mange fine toalettmapper.
Her kan du velge mellom hele seks forskjellige varianter, noe for ethvert behov :-)

I dag gir vi deg til og med muligheten til å vinne din favoritt!!

Disse er laget i PVC, som er et ekstremt slitesterkt materiale.
Det er rett og slett smartere å ha toalettmapper i dette materialet enn i for eksempel skinn.
Søler du noe inni eller utenpå disse så er det rett og slett bare å tørke det av med en fuktig klut :-)






Minisminkepung 249,-
Sminkepung 299,-
Toalettmappe med en glidelås 399,-
Toalettmappe med to glidelåser 499,-
Beautybag med en glidelås 499,-
Beautybag med dobbel glidelås 599,-











Alle disse herlighetene får dere selvfølgelig kjøpt i butikken og de finnes også i creme og i sort!
Straks kommer de inn i en herlig hvit farge og en delikat grønnfarge også :-)

KONKURRANSE
Legg igjen en kommentar under dette innlegget og fortell oss hvilken av
disse modellene som er din favoritt og hvorfor akkurat du fortjener å vinne den!
Vi trekker en heldig vinner førstkommende lørdag :-)

Lykke til og ha en strålende dag videre!!

Disse blir straks lagt ut på miinto.no også, så kan alle i hele Norge kjøpe de gjennom oss ;-)

40 kommentarer:

  1. Min favoritt er absolutt den til venstre med hempe på siden! Egentlig liker jeg ikke å komme med sympatierklæringer for å vinne noe, men akkurat nå syns jeg faktisk litt synd på meg selv som sitter her og øver til muntlig matteeksamen!

    God sommer!

    Stor klem fra matte-Martine

    SvarSlett
  2. Skal selv til Tyrkia i sommer, og da hadde det absolutt vært hyggelig å vinne en toalettmappe (med en glidelås 399,-)fra Lulu's! Ønsker Lille Himmel jentene solfylt sommer! :)

    Klem Marie

    SvarSlett
  3. Dere flotte på Lille Himmel - gjør alltid hverdagen om til SOL:)
    Toalettmappe med 2 glidelåser er praktisk og flott - og hvorfor jeg bør vinne??? kanskje fordi jeg rett og slett ønsker det:):)

    Ønsker Dere alle en fin og god sommer.

    Mona K

    SvarSlett
  4. Hei fine jenter på lille himmel!
    Jeg tror den nederst til venstre er min favoritt, selv om alle var veldig fine! Grunnen til at jeg ønsker å vinne er fordi jeg akkurat har levert masteroppgaven min, og det hadde vært kjekt med en liten "belønning" til meg selv etter alt arbeidet jeg har lagt ned :) Ikke minst hadde det vært en veldig fin start på sommeren!
    Ha en fin kveld :)
    Klem fra Mariel

    SvarSlett
  5. Den med en glidelås er passe størrelse og den liker jeg kjempegodt! Min gamle toalettveske må byttes ut før årets ferie, og når ferien går til sol og sand, er det kjekt å ha en toalettveske som kan vaskes :-)

    SvarSlett
  6. Hei! Toalettvesken med én glidelås er veldig fin! Akkurat passe stor til det man trenger! Hadde vært utrolig gøy å få vinne én av disse lekre Lulu's. Vakre å se på er de òg ,bortsett fra å være utrolig praktiske...Grunnen til at JEG ønsker meg en toalettveske er enkel: jeg har ingen! Bruker en pose hvis jeg skal bort- ikke så lekkert....

    SvarSlett
  7. Toalettmappen med to glidelåser var både kjempefin og er fantastisk praktisk da den skaper orden i toalettsakene. Hvorfor skal jeg vinne, sa du? Vel, hvor skal jeg begynne?? :P Jeg er MYE ute og reiser, så den vil derfor bli mye brukt. Også på grunn av dette er det praktisk med slitesterkt materiale. Og jeg snakker av erfaring, da min nåværende toalettmappe i silkelignende stoff lider en tragisk, møkkete og slitt skjebne, stakkars...
    Med varme hilsener til min faorittbutikk på Romerike, fra Marit

    SvarSlett
  8. Ønsket meg en lenge! Mamma kalte meg Lulu da jeg var liten, og det har blitt hengende igjen :)
    ville vært koselig å hatt en som får meg til å tenke på henne når jeg ser på den :)Liker de mellomstore med fler glidelåser. fantastisk at de er så lette å rengjøre og samtidig slitesterke. min nåværende toalettveske/sminkeveske faller helt fra hverandre =( trenger så sårt en ny :)

    SvarSlett
  9. Hei.
    Jeg ønsker meg toalettmappe med to glidelåser til 499,-.
    Vil gjerne vinne for jeg har fått nedsatt syn på den ene øyet og må opereres.
    Som superpingle gruer jeg meg og syns synd på meg selv, hadde vært en flott oppmuntring :)
    Hilsen Eva

    SvarSlett
  10. Ååååå så fin den sminkepungen var! Har en sliten, men godt brukt liten toalettmappe i skinn fra før, og ønsker meg nå veldig gjerne en minisminkepung eller "normal" sminkepung :) Jeg har bursdag på fredag, så dette ville vært en ypperlig bursdagsgave!! :)

    SvarSlett
  11. Jeg liker veldig godt den toalettmappa med to glidelåser.
    Der kunne jeg hatt alt jeg trenger i ferien. Både sminke og andre toalettsaker :)
    Jeg "fortjener" å vinne fordi jeg nå bruker min datters toalettmappe med Hello Kitty på i ekte plast!!! Og den er direkte pinlig å komme på sommerbesøk med :S

    Ha en fin sommer alle på Lille Himmel.

    SvarSlett
  12. Hei LilleHimmel!
    Jeg synes "Beautybag med dobbel glidelås" var finest. I denne kunne jeg lagt alt jeg trenger av sminkekoster, sminke, antibac, shampo og alt jeg trenger av skjønnhetsprodukter til turen til Vietnam i sommer! Denne er perfekt i hvit, enkel og grei.
    God sommer!

    SvarSlett
  13. Jeg har en sminkepung og en beautybag (med en glidelås) i skinn stående permanent på badet rett ved siden av vasken (har ikke lenger plass i skuffer og skap til alt..) og burde ha byttet de for lenge siden da lokket har delt seg i to. Dessuten er det som dere skriver v e l d i g lite praktisk med skinn når de skal rengjøres. De samler jo mye støv der de står.. Tror alle fargene hadde passet helt utmerket på mitt bad altså! :-)

    SvarSlett
  14. Jeg liker toalettmappen med to glidelåser best. Da føler jeg at jeg har mer orden i sakene. Liker å ha sminke og smykker samlet, så derfor er den perfekt for dette. Jeg ønsket veldig gjerne å vinne denne fordi jeg rett og slett ikke har prioritert å oppgradere den gamle toalettvesken som er fra H&M noen år tilbake i tid. *Flaut* Blir uansett mye morsommere å pakke med seg for overnatting nå.

    Kristin h
    Kristinhoelstad@hotmail.con

    SvarSlett
  15. Åååh, alle sammen er så fine - jeg klarer ikke velge bare èn! Kan jeg velge alle? Sukk... Men, hvis jeg skal plukke en favoritt, så må det bli beautybagen med en glidelås.

    Jeg fortjener ikke å vinne den mer enn noen andre her, men jeg trenger virkelig en!

    Jeg har fortsatt den samme sminkepungen siden jeg startet å bruke sminke. Jeg kjøpte den da jeg var på sydenferie, og ja: Det er en falsk Louis Vuitton som revner bare man ser på den. Den er utrolig upraktisk og som sagt så er den ødelagt på flere steder.

    Dette resulterer i at sminken faller ut og jeg må gå rundt og se ut som et troll hele dagen lang. Derfor, hvis jeg er så heldig å vinner denne beaty-bagen, så kan jeg glede min kjære samboer med at sminken aldri forsvinner fra sin plass og jeg kan gå rundt og se nogenlunde ordentlig ut. Da blir han nok glad.


    P.s Jeg er ganske snill og hyggelig også (Hvis det hjelper i konkurransen)

    SvarSlett
  16. Hei! :)

    Jeg ønsker meg den toalettmappen med to glidelåser :) Jeg syntes jeg fortjener å vinne siden jeg leverte bacheloroppgaven nå siste uken i mai og har forhåpentligvis snart en bachelorgrad :D

    SvarSlett
  17. Hei dere:)

    Jeg har siklet på lulu sine toalettmapper i lang tid. Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har stått i butikken deres og lengtet, men ikke har kunnet tatt meg råd til å kjøpe de. Nå er jeg midt i en flytteprosess hvor jeg pusser opp en leilighet hvor alt er kaos. Har et bad med verken skap eller skuffer. Derfor hadde en splitter ny lulu toalettmappe med 2 glidlåser vært helt PERFEKT for meg. Da hadde jeg fått mulighet til å holde styr på tingene mine innimellom all maling, støv fra gulvpuss og rot!

    Desuten ville jeg blitt hoppende glad og fått et STORT smil om munnen! Det er sårt nødvendig når oppussingsmoralen og tålmodigheten er på full nedgang!

    Sommerhilsen fra Therese Lien (som gleder seg til å kle seg i deres herlige sommerkjoler og ikke bare slitene malerklær)

    SvarSlett
  18. Hei :)
    Disse er geniale!! Jeg har en sminkepung fra før, og den har holdt i mange, mange år - helt supre :) Høyt på ønskelisten min står toalettmappen med to glidelåser. Ser for meg at den kan være veldig praktisk for meg som er mye ute på reise. Jeg fortjener ikke å vinne mer enn noen andre, men hadde blitt himmelsk glad om jeg ble den heldige :) God sommer, alle vakre jenter på Lille Himmel!

    SvarSlett
  19. Beautybag med en glidelås :) er på ønskelisten. Jeg har sminkepung fra før som er kjøpt hos dere. Meget fornøyd :)
    Trenger sårt denne,da den jeg hadde gikk fra hverandre.
    Og jeg har bursdag i juni :)
    God Sommer

    SvarSlett
  20. Liker veldig godt den store med 2 glidelåser, helt ypperlig til en ukes tur med jentene til NY, de ville dø av missunnelse!!! Synes ellers at alle var kjempe fine, og kunne tenkt meg alle sammen:-)
    Ønsker alle en kjempe fin sommer.

    SvarSlett
  21. Hei, beautybag med to glidelåser er kjempefin!
    Hvorfor jeg fortjener den? Jo, fordi venninnene mine erter meg for min gamle, utslitte, fæle og grusomme toalettmappen min hver gang vi er på tur! De skulle få seg en stor overraskelse om jeg dukket opp med en flott Lulu's toalettmappe under neste tur som går til København om ikke lenge :)

    SvarSlett
  22. Ønsker meg en beautybag med to glidelåser :) Elsker Lulu`s og syller straks 40!

    SvarSlett
  23. Hei og hopp!!!!! Toalettmappa med en glidelås er perfekt!! Mangler den til samlingen min:) jeg mååååå vinne! Det ville lyst opp en ellers så regnfull dag:)
    Hilsen Camilla lykken

    SvarSlett
  24. Beautybag med dobbel glidelås er min favoritt.
    Min toalettveske er en firmagave jeg fikk for ca. 18-19 år siden + en med apekatter på som er kjøpt på salg. for jeg får ikke alt ned i en av dem.
    Er nødt til å ha med stoooore flasker med shampoo og balsam da håret er over 1 meter langt. En dame i sin beste alder burde jo ha eid hvert fall en stilig Beautybag. Ha en strålende sommer alle sammen.
    Hilsen Anita J
    vthonda (ætt) hotmail.com

    SvarSlett
  25. For en herlig premie!!

    Jeg vil vinne den toalettmappen med 2 glidelåser så jeg kan gi den til min lillesøster. Vi 2 skal reise på jentetur sammen og jeg vet hun hadde elsket denne!!

    Maia/Fabelaktig

    SvarSlett
  26. For en herlig premie!!

    Jeg vil vinne den toalettmappen med 2 glidelåser så jeg kan gi den til min lillesøster. Vi 2 skal reise på jentetur sammen og jeg vet hun hadde elsket denne!!

    Maia/Fabelaktig

    SvarSlett
  27. Toalettmappe til en sliten student som ikke orker stresse mer en med 1 glidelås;-)
    Lisbeth

    SvarSlett
  28. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  29. Sminkepungen er min absolutte favoritt! Den har akkurat plass til det lille jeg har av sminke. Dersom den blir min, vet jeg at jeg kommer til å ha sminkepung i mange år frem i tid. Ikke minst ville den vært med på å lyse opp en sommer som bare skal tilbringes i Norge.
    Lulu's = love
    Krysser alt jeg har for litt vinnerlykke...

    SvarSlett
  30. Tror min favoritt er den lille og den litt større da kan man lett ta party sminke med i et og hverdags sminke med i en når en skal ut å reise. Smart! Og lekker da!!!

    SvarSlett
  31. jeg likte best toalettmappene, det er noe jeg trenger også da jeg ikke har det.

    Anita Johansen
    Anita_johansen@hotmail.com

    SvarSlett
  32. Jeg liker best beautybag med en glidelås. Passer perfekt til hår- og kroppsproduktene mine når jeg er på reise :)

    Hilsen Bente H.

    SvarSlett
  33. favoritt: sminkepung m/dobbel glidelås:)hadde vært fin å ha til Roma-turen! mvh.turid.grubben@gmail.com

    SvarSlett
  34. Min favoritt er Beautybag med en glidelås.
    I min sminkepung er det som regel et overfylt kaos, men med en fin Lulu's skulle jeg nok få orden i sakene :)
    (signe4@hotmail.com)

    SvarSlett
  35. ååhh.. det hadde vert so deiligt og fått litt orden i utstyret når man er på reis/badeskuffa . her ender det opp med at alt blir hivd i ein plastpose når vi skal noko . mor prioriterer minst seg sjølv og slike ting - mest dei tre små og mannen :)
    so dette hadde vært luksus og hatt til ferien :)
    Favoritten må vere ei toalettmappe med to glidelåser :)
    tvi-tvi
    rossland84@yahoo.no

    SvarSlett
  36. Tjohei!
    Jeg har veldig lyst på toalettmappen med en glidelås. Ellers elsker jeg sidene deres! Det er bare så synd at jeg bor så langt unna at jeg ikke har fått vært innom butikken deres ennå. Supert at dere legger ut fine bilder som jeg kan kose meg med. Love it <3
    Klem fra Finnmark :)
    heidi@turbogarasjen.com

    SvarSlett
  37. Hei :) Er fine alle sammen, men liker best og trenger den fine store med en glidelås rundt . Reiser til Kreta om en uke , hadde vært så supert å hatt den med :)
    Hilsen Kari :)
    rosedamen@gmail.com

    SvarSlett
  38. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  39. Trenger du et lån ??
    Er du på jakt etter økonomisk bistand, Er du desperat behov for økonomisk hjelp? Hammers Finance Charter er her for å gi deg din forespurte låne beløpet forutsatt at du vil være i stand til å betale tilbake lånet. Vi gir ut lån til en kurs på 3% rente, for å søke kontakt oss på am_credit@outlook.com
    Du kan kontakte oss for alle typer lån som skolen lån, bil lån, hus lån, business lån, helse / medisinsk lån, etc
    For mer informasjon eller påmelding, kontakt oss på am_credit@outlook.com

    SvarSlett
  40. Trenger du et lån ??
    Er du på jakt etter økonomisk bistand, Er du desperat behov for økonomisk hjelp? Hammers Finance Charter er her for å gi deg din forespurte låne beløpet forutsatt at du vil være i stand til å betale tilbake lånet. Vi gir ut lån til en kurs på 3% rente, for å søke kontakt oss på am_credit@outlook.com
    Du kan kontakte oss for alle typer lån som skolen lån, bil lån, hus lån, business lån, helse / medisinsk lån, etc
    For mer informasjon eller påmelding, kontakt oss på am_credit@outlook.com

    SvarSlett