mandag 5. desember 2011

Luke 5

Det er mandag og det er nye uke og nye muligheter til å vinne kalendergaver:-)
Vi kjører igang og i dag vil vi vite:

HVILKE BLADER OG/ELLER MAGASINER LESER DU?

Blir du den heldige vinneren i dag så vinner du dette
Lykke til:-)

Den heldige vinneren av luke 4 i går ble Merethe med denne kommentaren:

Vanskelig å bare velge ett merke, jeg må nødt til å nevne flere: Debbie sko superfine og fantastisk å gå på selv de med hæler. Beck Søndergaard verdens beste skjerf, Just Female og Second Female fine klær til en fin pris og sist men ikke minst MiH mine favoritt olabukser.
Send oss en mail på lillehimmel@gmail.com eller kom innom butikken Merethe :-)

GRATULERER!

97 kommentarer:

  1. Jeg leser Costume, på grunn av det ensidige(på en positiv måte, hehe) innholdet bestående av mote :-D Leser også Stella noen ganger for å få litt variert innhold!

    Julie Hagen Elnæs
    Julie_HE_94@hotmail.com

    SvarSlett
  2. Jeg leser Costume, av og til KK.

    Nydelig armbånd!

    Tonje C.

    SvarSlett
  3. Costume, Elle og Det Nye!

    Marianne (mariannehagfors@hotmail.com)

    SvarSlett
  4. Jeg leser for det meste costume og street style! :)

    runa1408@hotmail.com

    SvarSlett
  5. Costume, Mag og DetNye :D Da får jeg med meg et vidt spekter av mote og skjönnhet i alle prisklasser og får også tilfredstilt leselysten :)

    SvarSlett
  6. Da jeg gikk på vgs så studerte jeg interiør og utstillingsdesign. Derfor er det naturlig at jeg er interessert i interiør og trender! Jeg leser Jeanne d'arc Living som er et helt fantastisk blad, fylt til randen med inspirasjon! Mange blader kaster jeg etter en tid, men ikke disse. Rene interiørboken! Fantastiske tips og nydelige bilder. Verdt å ta en titt :)

    martinejoh@gmail.com

    SvarSlett
  7. Hei :-)

    Leser: Tara, Costume og Se&hør :-)
    Ha en koselig førjulsuke!

    Mvh Merete
    m-korsg@online.no

    SvarSlett
  8. Hundesport, Rom 1-2-3, Bonytt tja KK

    Siw Almroth

    siw_almroth@hotmail.com

    SvarSlett
  9. Hei.
    Her går det, for det meste i Kamille, Costume, KK, Boligpluss og Rom 123.

    Mvh Veronika

    veronika.angell-movik@hotmail.com

    SvarSlett
  10. Jeg leser litt forskjellig, men jeg holder meg til Costume. Dette er et blad som tar for seg ting jeg er interresert i:D

    SvarSlett
  11. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  12. Jeg leser elle, costume, kamille, det nye og mye mer, simpelten elsker å lese om moter, for tips og inspirasjon:-))

    SvarSlett
  13. Jeg har vært fast leser av mag og woman et par år og prøver å få med meg hver utgave. Samt det er godt på denne årstiden å sette seg ned med noe varmt i koppen med et deilig pledd å lese en god bok. Akkuratt når har jeg lest igjennom "Saras nøkkel og Tusen strålende soler" som jeg anbefaler på det sterkeste.

    Sissel
    sisselabes@hotmail.com

    SvarSlett
  14. Hei:) jeg leser Maison, Bonytt, Rom123 og ellers det jeg kommer over av interiørmagasiner:)

    SvarSlett
  15. Leser Kamille, Maison, Vakre hjem, Rom1-2-3 go bonytt :)
    + bloggen deres hver dag..

    Camilla S

    SvarSlett
  16. Jeg leser alt mellom himmel og jord, i alle fall de magasinene som inneholder mote, skjønnhet og interiør. Det er alt fra costume og stella til mag og kk, kamille og interiørmagasinet til maison og rom 1-2-3, samt bo nytt! Jeg leser det meste hver måned!
    Martine Hunes
    martine_hunes13@hotmail.com

    SvarSlett
  17. Hei :)
    Jeg leser Elle, på grunn av det er spennende å lese om nye trender, og lese de forskjellige artikklene. Men mest pga all moten! Jeg leser også costume :)
    mote, inspirasjon, det man trenger :)

    SvarSlett
  18. Hei :-)
    Jeg leser Birkebeineren , FIT living , KK , Kamille, Costume , Maison og hytteliv :-)
    Masse god inspirasjon for kropp og sjel :-)

    Anette

    SvarSlett
  19. KK avog til. Noen ganger camille og Costume.

    SvarSlett
  20. Costume går det mye i, veldig glad i blader som tar for seg mote. Dette bladet gir meg et fint avbrekk og en feminin innputt i forhold til det mannsdominerte yrket (bygg & anlegg) som jeg jobber med til dagelig.

    SvarSlett
  21. Kjære Lille Himmel,

    Jeg er fast leser av Costume, Bolig 123 og Foreldre & Barn. Høygravid med nr.2 så for tiden også magasinet Gravid:-)Disse magasinene gir meg masse inspirasjon og herlige drømmer.
    Nydelig armbånd som vil passe perfekt på en vordrende mor. God advent!

    SvarSlett
  22. Jeg leser Tara, Elle, Henne, KK og Alt for damene. + noen engelske..

    SvarSlett
  23. oi oi oi dette blir nesten flaut, men ok - lets go.. ;)
    Kamille, Elle, KK, Det Nye, Shape up, Elle interiør, Boligplus, Bonytt og noen ganger Henne.

    Elsker all inspo jeg finner der :)

    I tillegg leser jeg Se og Hør ;) *rødme*

    SvarSlett
  24. Jeg er fast leser av bloggen til Lille Himmel, KK, Kamille, Costume og Bolig 123.
    Ønsker dere en strålende uke alle sammen:)

    Mona

    SvarSlett
  25. oi - glemte Costume som jeg også abbonerer på ;)

    SvarSlett
  26. Costume, Elle og Det Nye er de bladene jeg leser :) Ofte også MAG. :) Mye inspirasjon der :)
    Eller leser jeg selvfølgelig blogger daglig for inspirasjon og motetips :) Favoritten er selvfølgelig Linn :)

    Klem Charlotte
    Charlotte_drivdal@hotmail.com

    SvarSlett
  27. Hei hei;)
    Jeg leser Boligdrøm, Boligpluss, Costume, Kamille, KK og Elle - en hel haug med andre ord, det ser jeg jo nå når jeg ramser opp, hehe;)
    Men aller mest leser jeg og henter inspirasjon fra diverse interiør og moteblogger;)

    Ha en happy monday;)

    Klem Line J

    SvarSlett
  28. Hei1
    Jeg er innom bloggen deres hver dag, men har aldri skrevet noe før nå:-) Vil bare si når jeg først skriver noe at det er en kjempe fin blogg med priser og utvalg for alle lommebøker. Jeg leser og abonnerer på kamille. Det er et bra blad for en ung dame på 43 år:-)
    Mvh Jannicke fra Bergen.

    SvarSlett
  29. Jeg leser costume og interiør blader:)

    Mva TineM

    SvarSlett
  30. Jeg leser en del blader!
    men favorittene er ELLE, det nye og costume! Har abonnement på alle :))

    Oda Gundersen
    odagund@gmai.com

    SvarSlett
  31. Jeg abonnerer på Kamille og så kjøper jeg ofte Costume og Henne:)

    Hilsen Siri Anne

    SvarSlett
  32. Hei! Er student så i mellom skolebøkene måå jeg ha noen skikkelig jenteblad å kose meg med.min favoritt er, Costume!(som jeg abonnerer på <3) finner mye inspirasjon og godt lesestoff. frisker opp hvilken som helst kveld, etter en dag på skolen.aah! ellers kjøper jeg blant annet, det nye, woman og kk i mellomtiden :)men takk til alle som gjør hverdagen til et høydepunkt, hadde vært trist uten..

    SvarSlett
  33. Jeg leser for det meste Costume og Det Nye, men er egentlig ikke fast leser av noen av dem. Det blir litt dyrt i lengda.
    f.jambak@hotmail.com

    SvarSlett
  34. Hei igjen :) Jeg abonnerer på Costume, Bonytt, Bo-bedre, Rom 123 osv. Leser ellers det jeg kommer over av mote og interiør-blader. I tillegg er det så mange fine blogger man må innom....Lille Himmel feks :)

    SvarSlett
  35. Jeg leser Costume og Topp, og noen ganger ELLE. Elsker alle bladene, spesielt Costume for det er et rent moteblad.HÅPER JEG VINNER! :)

    SvarSlett
  36. Jeg leser for det meste Costume og Det Nye:)
    Kjersti Strøm
    Kjersti.str@gmail.com

    SvarSlett
  37. Leser i grunn ikke så mange blader, det går mest i mammablader da jeg har små barn. Ellers hender det at jeg leser Kamille, costume og Henne.
    Nyyydelig armbånd!

    SvarSlett
  38. Costume er min favoritt, men jeg liker Elle og Det Nye også :)

    SvarSlett
  39. Jeg koser Costume for et lite avbrekk fra pensumbøker :)

    Stine:)

    SvarSlett
  40. Jeg synes det er utorlig mange dårlige bladet som er spekket fulle med reklame. Det er ikke reklame jeg ønsker å lese! Mine favoritter er Det Nye og Costume :) I blandt blar jeg også igjennom Hytteliv som mamma abonnerer på.

    Marthe8_94@hotmail.com

    SvarSlett
  41. Cotume og Elle er mine no favoritter :)

    SvarSlett
  42. Jeg leser Det Nye og Costume, og noen andre i blant. Blir ofte litt skuffa når bladene ser ut som de har mye stoff, men er proppet av reklame. Det er veldig synd, men heldigvis har vi noen som slår til med bra og innholdsrike blader! Det Nye er helt klart min favoritt :D
    Ingrid, Ingrid_jenta2@hotmail.com
    God adventstid! :)

    SvarSlett
  43. Jeg leser en del blader!
    men favorittene er ELLE, det nye og costume! Har abonnement på alle :))

    Masse klemmer til verdens flotteste butikk!
    Oda Gundersen
    odagund@gmai.com

    SvarSlett
  44. marianne/ mizzmariz@hotmail.commandag, desember 05, 2011

    Leser Mag, Women og Costume :)

    mizzmariz@hotmail.com

    SvarSlett
  45. Et blad som dumper ned i postkassen nå for tiden er Det Nye og Rom123. Ellers leser jeg deres "magasin" Lille Himmel hver dag- alltid go'følelse å titte innom dere. En butikk og blogg med høy kvalitet som gir massevis av inspirasjon. God blanding av fine klær, sko, vesker, neglelakker, interiør, og smilende fjes. Rett og slett en stjernehimmel! Ha en strålende desember-kveld!

    Elisabeth

    SvarSlett
  46. Varierer hva jeg leser, men det går i Woman, Elle, Costume, Det Nye, Mag, Stella, Shape-Up og Fitliving : )

    SvarSlett
  47. Leser helst Costume, Elle og Stella. Innimellom KK og Street style.
    Er søstre som abbonerer på forskjellige blader, slik får vi lest ganske mange....

    siljesasu@hotmail.com

    SvarSlett
  48. Hei
    Jeg leser Tara , kk og Coustume.

    Bente
    bgb@bluezone.no

    SvarSlett
  49. costume, elle, woman,bonytt, bo.bedre, vakre hjem og rom123...noen ganger enda flere :)

    SvarSlett
  50. Hei,

    jeg leser helst Elle,Henne,Costume og DetNye <3

    Lisa T Pedersen
    lisa.t.pedersen@gmail.com

    SvarSlett
  51. Jeg leser Costume, Bonytt og fra nå har jeg planer om å lese Studio :)

    SvarSlett
  52. Jeg kan egentlig like det meste. Har ingen faste. Men leser gjerne Topp, Hestesport og KK på nett. ;)

    SvarSlett
  53. Jeg koser meg med Elle, Costume og Maison mat og vin. Jeg liker også svenske Elle og franske Vogue. Noen ganger kjøper jeg Costume skjønnhet og engelske Red og InStyle.
    Blader er gøy! Hva leser dere da?:)

    SvarSlett
  54. Det varierer litt, men abonnerer nå på Alt for damene.Når det kommer i postkassa, er det nesten som lille luleaften! Pleier også å abonnere på KK. Jeg får også baldet Birkebeineren i posten, men der er det lite stæsj, det eneste må være det nyeste innen treningsmote. Likevel et skikkelig bra magasin

    Vil også si at dere har en kjempebra blogg. Til og med en "gammel" dame som geg på 50år, storkoser meg med den. Flott og variert.

    Hilsen til dere fra Elin

    SvarSlett
  55. Jeg leser bare moteblader, for det får jeg massemasse inspirasjon fra. Jeg leser Mag, Det Nye og Costume, og noenganger Vouge, Elle eller Cosmopolitan. :-)

    SvarSlett
  56. Jeg leser MANGE blader! BoligLiv, Elle Decoration, Vakre Hjem, KK, Elle, Rom 123, Bolig Pluss, Landtliv, Studio, Costume, Kamille....... Er vel en bladoman ;-)

    SvarSlett
  57. Nå for tiden leser jeg Woman, Boligpluss og sniker meg til å lese Alfa når kjæresten har fått det i posten. Jeg kan også kjøpe meg Det nye når jeg er på reisefot, fint å ha noe å lese når jeg sitter på fly eller tog. :)

    SvarSlett
  58. Hei Lille Himmel! Leser for det meste Costume, mens også Elle en gang i blant. Costume er best på mote og det er vanskelig å finne noe som måler seg :)

    God Jul!

    Hilsen Hanna

    SvarSlett
  59. Jeg leser beauty fra vita og hestesport. Ellers går det i artikler på nettet :)

    karen_e.koller@hotmail.com

    SvarSlett
  60. For det meste går det i Costume - de er best på mote :) Av og til blir det også Henne eller Elle...
    I tillegg leser jeg Bolig Pluss, Rom 123 og Vakre hjem og interiør :)

    SvarSlett
  61. Anniken Henriksenmandag, desember 05, 2011

    Jeg leser en del magasiner nettopp fordi jeg får såå mye inspirasjon av bilder :) Jeg leser MAG, Det nye og cosmopolitan hovedsaklig, men så kan det jo hende at jeg blir fristet av andre blader da, f. eks Henne!!

    anikz94@hotmail.com

    SvarSlett
  62. jeg abonnerer på woman, men det hender jeg leser det nye, cosmopolitan, mag, costume og andre... det hender at de frister litt de også =)
    ann-helen

    ann_helen1989@hotmail.com

    SvarSlett
  63. Jeg leser litt forskjellig, men er veldig glad i Costume, Elle, Stella og Boligpluss :)

    k_stordal@hotmail.com

    SvarSlett
  64. Jeg leser Elle og Costume.


    Mona
    lie.mona@yahoo.no

    SvarSlett
  65. Jeg leser Hjemmet, Kk og en del interiørblader. I tillegg bytter jeg blader med svigermor og da kan alt fra Elle til Familien ligge i posen ;-)

    SvarSlett
  66. Oi, oi, oi - jeg leser altfor mange blader og magasiner! Sluker hvert eneste ett! Samboeren min sier at dersom jeg ikke hadde kjøpt så mange blader så hadde jeg hatt råd til alle designmøblene jeg drømmer om å kjøpe en vakker dag.

    Jeg leser Kamille og KK av og til, Costume, Elle og DetNye noen ganger.
    Jevnlig leser jeg Bonytt, Bo Bedre, rom123, BoligPluss.
    Ofte leser jeg også BoligDrøm og Studio.

    Alle gode idèer tar jeg vare på før jeg gir bladene videre til andre interesserte.

    Nå mot jul har jeg også sikret meg alle juleidèmagasinene (som ikke handler om håndarbeid).

    Også leser jeg alltid Se & Hør, men kjøper det selvsagt aldri. Ha, ha.

    Hilsen Nina
    (ninasolem@hotmail.com)

    SvarSlett
  67. Leser costume, rom 1-2-3, kamille , bolig plus, elle, disse leser og abonnerer jeg på ! :) god kveld! Avona19@hotmail.com

    SvarSlett
  68. Hei!:)
    Eg leser Costumer og Fjell og vidde
    mvh Ingunn
    ingunnlien@hotmail.com

    SvarSlett
  69. Jeg leser en del blader!
    men favorittene er ELLE, det nye og costume! Har abonnement på alle :))

    Masse klemmer til verdens flotteste butikk!
    Oda Gundersen
    odagund@gmai.com

    SvarSlett
  70. Costume er det definitivt beste motemagasinet synes jeg. Ellers leser jeg rom123, Living, britiske Elle. Kanskje dere skal siterte deres eget magasin? lille Himmel med mix av klær, assesoarer og interiør:)
    God adventstid!
    Tone.torske@gmail.com

    SvarSlett
  71. Costume, Streetstyle og Det Nye :) mail: marionnaas@gmail.com

    SvarSlett
  72. Jeg sluker alt av motemagasiner! Men det som månedlig detter ned i min postkasse, og gjør dagen fullkommen er Henne og Costume.


    Camilla :)

    SvarSlett
  73. Jeg leser Costume hvis jeg skal være helt tankefri, og woman hvis jeg skal ha litt underholdning i tillegg =) :P

    SvarSlett
  74. Ehm, glemte epost! ^^
    sirihoie@hotmail.com

    SvarSlett
  75. Vouge og elle (må ha utenlandske blader), samt norske costume <3 i tillegg elsker jeg interiørblader, og sluker det meste ;)

    SvarSlett
  76. Er magasinoman :-)
    Leser Costume,Elle,Kamille,Henne og Det Nye. Woman av og til.

    Aurstad@hotmail.no

    SvarSlett
  77. Jeg leser blant annet Det Nye og en del interiørblader, men jeg skal innrømme at jeg til tider titter på bladene til samboeren min. Manneblader har en del interessant for oss jenter også, som gamle krigshistorier, krim osv.. Også er det jo litt artig å følge med på hva de ser på av damene som er med i disse bladene. Jeg føler meg hvertfall mer vel med klær og stæsj på, og gjerne fra Twist and Tango, Debbie og Backsøndergaard m.m.

    Men, tilbake til det vi snakket på, så mener jeg vi også trenger å lese litt mer enn bare mote, skjønnhet og interiør! Vi er jo så kloke skapninger, vi jenter:)


    kristinhoelstad@hotmai.com

    SvarSlett
  78. Leser kun Costume fast, da jeg syns det er det beste motebladet!
    Ellers kjøper jeg med Vagabond og andre reisemagasiner innimellom, for når man ikke har råd til å reise, kan man hvertfall drømme seg litt bort!

    Ellen S
    sprellen_star@hotmail.com

    SvarSlett
  79. KK har blitt min favoritt den siste tiden. Synes den tar for seg mye annet også enn kun mote og klær, men også en dæsj om hva god helse er og hvordan oppnå dette, samt inspirasjon til å oppnå det gode livet man ønsker for seg selv :-)

    Med vennlig hilsen,
    Clariza
    clarizaherrera@gmail.com

    SvarSlett
  80. Her er det KK som gjelder. Elsker reklame som kommer i posten også ;o)

    SvarSlett
  81. Abonnerer på britiske Cosmo, Glamour og Marie Claire, Mollie Makes, franske Marie Claire Idees, av norske leser jeg av og til Costume, Henne og abonnerer på MAG.:o) Leser mange blader til vanlig.:oD
    Dina
    dinkafox@yahoo.com

    SvarSlett
  82. Jeg leser KK og woman! :)
    Synne
    karstensenn@hotmail.com

    SvarSlett
  83. Hei hei!
    Jeg har blitt veldig glad i Costume, abonnerer på det. I tillegg blir det Elle, KK, Bolig pluss og Rom123 sånn nå og da. Og Natt og Dag, gøy å holde seg oppdatert på det som rører seg på kulturfronten!
    Titter også i SVA, Bergensbasert motemagasin som har gjort det ganske så bra både innenlands og utenlands. Kan anbefales!
    Hilsen Britt Lise (bvaslag@hotmail.com)

    SvarSlett
  84. ♥´¯) ¸.-:¦:-´¯)
    (¸-:¦:-´ (¸.♥´´¯`•.¸
    De bladene jeg leser er
    Costume og det nye.
    Det er de to bladene som gir meg mest og
    lese for pengene.
    Jeg har mange koselige timer med ett av de bladene i fanget.
    En deilig kopp te,ett mykt og varmt pledd og god stolen. Da er det helt herlig og bare være...
    Nei,i dag blir det lesing.
    ha en kjempe fin dag videre. ღ
    Hilsen meg Monica
    ✿¸ڿڰۣ✿ڿڰۣ✿ڿڰۣ✿

    SvarSlett
  85. Jeg får Costume hjem i postkassa nå og har egentlig byttet ut alle andre blad med dette!Et relativt billig blad som "dessverre" fører til relativt dyre anskaffelser og (dessverre!)en rekke uoppnåelige drømmer om andre dyre anskaffelser.. Men, en drøm å lese!

    ida.marlen@hotmail.com

    SvarSlett
  86. Jeg leser veldig mye forskjellig, men de magasinene jeg liker best er det nye og costume! Alltid så mye fiint der!! :-)

    marita_r92@hotmail.com

    SvarSlett
  87. Det er et "must" å lese A-magasinet i følge med en dobbel latte hver fredag - små hverdagsgleder:-) Ellers synes jeg man kan finne mye bra inspirasjon og artikler i Elle og Costume, også er det jo alltid gøy å drømme seg bort med engelske/amerikanske Vogue ;-)

    cecilie_pettersen@hotmail.com

    SvarSlett
  88. Ha ha Jeg leser Vi Menn og Donald Duck

    SvarSlett
  89. Ha ha Jeg leser Vi Menn og Donald Duck

    rita@xlfree.com

    SvarSlett
  90. Jeg abonnerer på elle, costume elle interiør og vagabond ...men nå føler jeg det er så mange fine blogger og inpirasjon (slik som dere) på nettet at jeg føler jeg kanskje kan kutte ut et eller 2 av de...

    Carina_svines@hotmail.com

    SvarSlett
  91. Jeg leser Costume, Elle, Stella, StreetStyle, Mag og Det Nye. Er utrolig glad i å lese fashionblader!

    Kamilla_b_olsen@hotmail.com

    SvarSlett
  92. Jeg abonnerer ikke på noe akkurat nå, men skal jeg kjøpe noe i butikken blir det stort sett Mamma, Tara, KK eller Elle. Innimellom også interiør- og matblader.

    Hilsen Elisabeth

    elisabeth_ross(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  93. God dag:

         Jeg er Van Zeeland, en økonomisk sekretær i et privat lån byrå Capital Credit Union,
    ligger i Storbritannia. Vi tilbyr alle typer lån til folk på 3% rente
    som for eksempel kort og lang sikt lån, bil lån, selskapet lån og personlige lån etc.
      Hvis du er interessert i å motta et lån fra oss, er under lån søknadsskjema.
    navn:
    kjønn:
    Country / adresse:
    Beløpet som trengs:
    Varigheten av lån:
    Formålet med lån:
    Tel:
    MERK: For haster informasjon kan du også kontakte oss med denne e capital_c_union@admin.in.th
    telefonnummer 447042068114.
    Takk for din forståelse.
    Van Zeeland.

    SvarSlett
  94. Damat Financial Corporation, Inc.
     
    Vi er Private International Money Långivere. Vi tilbyr ulike lån til en svært lav rente på tre prosent per år. Våre midler er rent opptjent fra private og bedriftens investeringsporteføljer under vår

    Direkte jurisdiksjon.
     
    VI TILBYR FØLGENDE LÅN UTEN COLLATERAL TIL 3% RENTE
    * Personlige lån * Forretningslån * Investeringslån * Billån
    * Studentlån * Gårdlån * Huslån
     
    Hvis du er interessert i vårt tilbud, vennligst oppgi følgende informasjon til ledelsen via e-post: collinsjames420@hotmail.com
     
    * Navn:
    * Land:
    * Telefon:
    * Beløp som trengs:
    * Lånetid:
    * Kjønn:
    *Sivilstatus:

    SvarSlett
  95. Kjære lånesøkere

    Du i noen økonomiske vanskeligheter? Ønsker du å starte din egen bedrift? Dette lånefirmaet ble etablert menneskerettighetsorganisasjoner rundt om i verden med det ene formål å hjelpe de fattige og mennesker med økonomiske vanskeligheter i livet. Hvis du vil søke om et lån, kom tilbake til oss med detaljer under e-post: elenanino0007@gmail.com

    Navn:
    Kredittbeløp som kreves:
    Lånetid:
    Mobilnummer:

    Takk og Gud velsigne
    SELVTILLIT
    Elena

    SvarSlett

  96. Hallo.
    Jeg er Mr Rahel en privat lånegiver som gir livstids mulighet til lån til enkeltpersoner, bedriftsforetak, forsikring etc. Har du noen økonomiske problemer eller behov for lån til å investere eller trenger du et lån for å betale regningene dine, kan du ikke søke videre Vi er her for å gjøre alle dine økonomiske problemer en ting fra fortiden. Vi tilbyr alle typer lån i hvilken som helst valutaverdie med 2% uten forutgående gebyr. Jeg vil bruke dette flotte mediet for å gi deg beskjed om at vi er klare til å hjelpe deg med noen form for lån for å løse det økonomiske problemet ditt. Ja så kom tilbake nå via e-post (rahelcohranloan@gmail.com) for flere detaljer, du er svært velkommen.

    SvarSlett