torsdag 23. februar 2012

Vi Blir Blogget Om :-)

Vi er så glade for at vi har så mange flotte kunder og lesere som vil oss godt:-) At noen av dere også har egne blogger og ønsker å få oss med på give aways syns vi er superkoselig, ikke minst en gyllen markedsføringsmulighet ;-) Vi prøver å støtte disse tingene så godt vi kan og denne gangen er det den herlige damen bak den fantastiske interiørbloggen, Fruen Fra Trondheim, som har vært så søt og lage et innlegg om oss!! Ta en titt da vel, du kan vinne noen flotte premier til og med :-)



Tusen takk og håper dere vinner alle sammen ;-)



1 kommentar:

  1. Jeg skal selvfølgelig ta en titt innom, dere har jo så mye fint ;)
    Kanskje jeg blir en heldig vinner, men uansett så gleder jeg meg til de fine armbåndene jeg har bestilt kommer i posten ;)))

    SvarSlett