mandag 9. april 2012

PåskeQuiz # 5


Det er mandag, første påskedag og også siste dag i ferien til de aller fleste.
Vi gleder oss faktisk masse til å begynne på jobb igjen imorgen for da skal vi pakke opp masse nye fine varer, ta bilder av de, lage innlegg til dere, gjøre om butikken og ikke minst betjene alle dere søte kunder :-)
Her kommer siste, men ikke minste, påskequiz fra oss i 2012.

Lille Himmel's PåskeQuiz # 5

Hvilke to merker skal vi frem til her?


Lykke Til :-)

Her kommer vinnerne av påskequiz # 3


Lene Haavik med den eneste riktige løsningen:
Dette var faktisk ganske vanskelig, men jeg satser på at bilde nr 1 er Ann Kristin og bilde nr 2 er Marianne :) Ha en fortsatt fin påske jenter!
Merethe med denne kommentaren får en liten trøstepremie:
He, he det er dette jeg kaller en helt anderledes påskequiz, utrolig morsomt funnet på. Dere er noen oppfinsomme og morsomme jenter. Hmmm mener det må være Marikken og Marianne.

Line med denne kommentaren får en liten trøstepremie:
Hmmm, ikke så lett denne nei... jeg er ganske sikker på at det siste bildet er av Marianne:) Men det første er jeg usikker på??
Av fargene og dømme, tror jeg at det må bli Marikken??
Herlig "app" det der "vrengefjeset" greiene, ler meg skakk når ungene setter igang:)
Ha en fin fin kveld:)
Og grattis til de heldige vinnerene som er trukket til nå:)

Her kommer vinnerne av påskequiz # 4
Line S.H med denne kommentaren:
Second Female vel :) fiiine og behagelige klær!
Påskehilsen fra Line.S.H.

Linda T. Svensen med denne fine kommentaren:
Second female :) ett av merkene som frister i den fantastiske butikken som vi er takknemlige å ha tilgang til på nett også! Håper påske haren har vært på besøk hos dere og at dere får en fantastisk siste fridag i morgen :)
xx

Fam med denne herlige kommentaren:
Oi, se her ja! Her er det absolutt ingen tvil!!! Merket er Second Female. Jeg bare elsker merket og dette er noen av mine favoritter <3
Jeg gleder meg til påsken er ferdig jeg, så Lille Himmel endelig åpner igjen!!!! Der er nemlig noen sårt tiltrengt (?) ting som MÅ handles inn! :)

Tonje med denne kommentaren:
Second Female <3 Ønsker meg nesten alt!
Påskeklem fra Tonje

MB med denne kommentaren:
Second Female :)
Elsker den med stjrne, får meg til å tenke på lille himmel.
Her på fjellet er det så stjerneklart om natten, så da er det fint å kunne finne denne skatte hos dere på lillehimmel.

Klem fra en som venter på påskeharen enda...
;)

Gratulerer så mye :-)

Send oss men mail med navn og adresse til lillehimmel@gmail.com så får dere en liten overraskelse i posten. Dere er også med i trekningen av den fine Lulu's pakken som vi trekker imorgen :-)


 

37 kommentarer:

  1. Hei og hopp:) De to merkene dere skal frem til, tror jeg er; Gestuz og Lea`s verden.
    Håper dere alle har hatt en strålende påske - med påskeegg og avslapping.
    gleder meg til å følge "bloggen" deres videre - mye inspirasjon og glede:):)
    Klem Mona K

    SvarSlett
  2. Det må jo være Gestuz og Leas Verden! To merker med myyyye fint! Jeg kjøpte verdens fineste skinnjakke hos dere fra Gestuz. Nå som påsken er over og vi går mot lysere tider gleder gleder jeg stort til å ta den i bruk! Vi sees til uken jenter, hold vårnyhetene klare! ;)

    SvarSlett
  3. Heisann! Kom frem til at det må være Lea's verden og Gestuz :)
    Klem ra Siv H

    SvarSlett
  4. Åh, har helt glemt å delta på de andre, så får prøve meg idag;-) Tror det må være Gestuz og Leas Verden:) Selv har jeg akkurat oppdaget gestuz, og funnet maaange fine favoritter;)

    SvarSlett
  5. Hei hei!Jeg tror svaret på påskequiz #5 er Leas Verden og Gestuz! Dere har så mye fint og omtrent alt faller i smak, fantastisk!! Fortsatt god påske :-)

    SvarSlett
  6. Gestuz og Leas Verden er merkene:0) Vil bare få takke for en koselig påske quiz fra dere! Det er godt gjort av dere å gjøre dette for oss som følger bloggen deres! Er ikke mange andre butikker som står på og gjør noe for kundene sine på denne måten! Det har jo tross alt vært ferie for dere også... Supert initiativ !! Gleder meg til å følge dere videre Dere gir glede og inspirasjon i en travel hverdag!

    SvarSlett
  7. Gestuz og Leas Verden kom jeg til etter bokstavferden....

    Follow your heart and your dream will come true!

    Snøhilsen fra påskefjellet :)

    Påskeharen sin frue...

    SvarSlett
  8. Gestuz var det første merket jeg så, og det neste merket må vel være Leas Verden? Mye fint har de hvertfall begge to! Håper Lille Himmel-jentene har hatt en super påske og er klare for nye dager med jobb og fine klær, sko og tilbehør :)

    SvarSlett
  9. Jippi, en trøstepremie til meg, hihi:)
    Takk for det, sender mail med adresse.

    Henger meg likevel med på denne og jeg, er så herlige quiz dere har, artig:)

    Svaret denne gangen er fineste Gestuz og Leas Verden - flotte merker begge to:)

    Ha en fin fin siste påskedag ♥ Gleder meg til dere skal pakke opp nytt jeg og:)

    SvarSlett
  10. Gestuz og Leas Verden! Masse flott der

    uglylizz78@gmail.com

    SvarSlett
  11. Kan jo ikke være annet en Gestuz og Leas Verden :) Tusen takk for en helt super påskequiz dere har hatt i påsken!

    lene-haavik@hotmail.com

    SvarSlett
  12. Gestuz og Leas verden.
    Gleder meg også til dere er tilbake på jobb og bloggen blir oppdatert med masse flotte nyheter. Dere har gjort meg til en "Bloggoman" er helt avhengig og må sjekke bloggen deres hver dag. Har jeg ikke tilgang til nette på noen dager får jeg helt abstinenser. Superdupert jobba dere er flinke.

    Nyt siste påskedagen.
    Merethe

    SvarSlett
  13. Leas verden, med fine smykker til fine priser:) Gestuz har veldig mye fint! Dere har en fin blogg jenter! Så deilig og avslappet og morsom blogg syns jeg! Nyt siste rest med fri:)
    Hilde Hina

    SvarSlett
  14. marianneolsen@live.nomandag, april 09, 2012

    Gestuz og Leas verden? Elsker smykkene fra Leas verden! Og Gestuz har kjempemye fint de og! Kjempemoro å være med på påskequiz :D

    SvarSlett
  15. Gestuz og Leas verden. Artig med påskequiz. :) Kjempebra at dere ordner med innlegg også i påsken, når butikken har stengt! ;)Hilsen Grete (greteis1@gmail.com)

    SvarSlett
  16. Gestuz og Leas Verden er svaret:) fine konkurranser dere har hatt:)
    Får nyte den siste påskedagen:)
    klem Janne

    SvarSlett
  17. Jeg slutter meg til resten: svaret er Gestuz og Leas Verden. Så morsomt med PåskeQuiz, dere er så kreative:-) Nyt den siste påskedagen!
    Klem fra Tonje

    SvarSlett
  18. Lea's verden og Gestuz :)
    2 flotte merker !
    Kjempe kjekk påskequiz dere har :)
    Gler meg til å se alt det fine dere får inn til våren :)
    Nyt siste påskedagen :)

    Påskeklem Aud Helen :)

    SvarSlett
  19. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  20. Gestuz og Leas Verden er det riktige svaret:) Elsker virkelig mitt peacesmykke fra Leas Verden. Takk for en morsom påskequiz, et supert initiativ selv om dere egentlig har påskeferie dere og :D Gleder meg til å komme inn her igjen og se hvilke fine varer dere har fått inn :) Påskeklem fra Anita :)

    SvarSlett
  21. Hei på dere!
    Jeg tror de to merkene var Gestuz og Leas Verden? Flotte merker begge to!!
    Utrolig fint at dere har en slik quiz altså :)
    Jeg tar meg snart en tur innom dere, å kjøper meg noe fint. For hos dere føler jeg meg hjemme :-)

    Kos dere videre i påsken.

    SvarSlett
  22. Det må bli Gestuz og Leas verden :)

    Jeg gleder meg stooor til lønn førstkommende fredag for det første jeg skal gjøre da er å ta turen til Lille Himmel og unne meg noe fint (må bare klare å begrense meg ;).

    Fortsatt fin 2.påskedag :) Klemmer fra Kristine

    SvarSlett
  23. Hei og hopp, påsken er topp:) Denne gangen tror jeg Gestuz og Leas verden er merkene dere skal fram til. Og nå håper jeg at jeg vinner..vinner jo ALDRI:( Forøvrig har jeg ett peace kjede fra Leas verden..de er jo bare såååå lekre, og så INN. Tjohoooo..ha en flott andre påskedag:))))

    SvarSlett
  24. Å si at kun èn person hadde riktig på påskequiz nr. 3, er feil! Jeg hadde også samme svar.

    Dagens svar er Gestuz og Leas verden. :)

    Elin/sunde92elin@hotmail.com

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, men det var etter at neste påskequiz ble lagt ut og da hadde vi allerede trukket vinnere av den det gjaldt! :-)

      Slett
  25. Svaret på dagens quiz er Gestuz og Leas verden.

    Nytt siste dagen av påsken! Gleder med til dere er tilbake på jobb, så får man se fine bilder av nye varer:)

    SvarSlett
  26. Håper ikke dette var notatet til Påskeharen over hva jeg ønsket meg i påskeegget. Det var ganske uleselig.... Påskeharen har nok vært en travel kar, tror det er mange som har ønsket påskeegget fylt av lekre ting fra Lille Himmel.

    For å oppklare skal det stå LEAS VERDEN og GESTUZ.
    Ønsker meg nemlig peace kjede fra Leas verden og en genser fra Gestuz.

    Det er fortsatt noen timer igjen, så kanskje Påskeharen bare er litt sent ute... Og leser han bloggen, så vet han i hvertfall hva det skal være i påskeegget mitt. Er egget fortsatt like tomt i morgen, så skal jeg ordne det selv ;-)


    Takk, til jentene på Lille Himmel for en artig quiz. Håper det kommer flere konkurranser for oss som følger bloggen :-)


    Hilsen
    Mona L
    lie.mona@yahoo.no

    SvarSlett
  27. LEAS VERDEN & GESTUZ er svaret på årets siste påskequiz! Tusen takk for at dere reddet påska med quiz'n, kjempekoselig og veldig gøy å være med på. Gleder meg til å se nye varer og deres bilde fjes på bloggen. Butikken passer navnet sitt, det er jo en himmel full av fine ting og de som jobber der må være engler! God mandag! Smil fra Elisabeth

    SvarSlett
  28. Leas Verden og Gestuz

    SvarSlett
  29. Gestuz var det første jeg tenke på, som også er mitt absolutt favoritt merke.(utrolig mye fint dere hadde plukket ut til høsten) og Lea`s verden.
    Gleder meg til flere flotte innlegg av nye skatter i butikken nå når påsken er over. :)

    Mvh

    Siljesasu@hotmail.com

    SvarSlett
  30. Leas Verden og Gestuz er svaret på påskas siste spørsmål, og jeg krysser fingrene for at jeg er en av de heldige vinnerne:)

    Takk for fine innlegg og flotte bilder av alt det fine som kommer inn i butikken deres!!
    Ønsker dere en fin kveld :)

    SvarSlett
  31. Gestuz og leas verden :-)
    Elsker begge merkene.. Leas verden har de fiiineste smykkene.
    Nå har jeg ønsket meg tur til dere i bursdagsgave, så i mai får dere ta i mot en forvirret trønder og fylle opp posene. Da skal det shoppes vettu.
    I mellomtiden krysser jeg fingre og tær for litt vinnermykke hos dere, verdens fineste butikk!

    SvarSlett
  32. Svaret på siste påskequiz er Gestuz og Leas verden.
    Har vært hyggelig å følge med på påskequizen. Dere er oppfinnsomme:-)

    Mvh Line

    SvarSlett
  33. Gestuz og Leas Verden :)
    xx
    Linda Svensen

    SvarSlett
  34. Heisan;) svaret må vere Gestuz og Leas Verden;) takk for kjempekoselig påskequiz og veldig insiprerende blogg. Vårklem sendes fra Turid fra Ulsteinvik;))

    SvarSlett
  35. Det er Geztus og leas verden : )


    Håper dere har hatt en flott påske med familie og venner!

    mvh
    kristin h

    SvarSlett
  36. Geztus og Leas verden! :D

    Håper dere har hatt en super påske og at det kommer mange flere overraskelser hos dere! Elsker butikken deres!

    Mvh. Alma

    SvarSlett