tirsdag 29. november 2011

Bruker du 40 eller 41?

Bruker du 40 eller 41 i sko så kan du gjøre litt av et kupp akkurat NÅ :-)

De fleste har sikkert fått med seg at Scull bootsene med hel fra Debbie Shoes har vært temmelig populære de siste månedene!! Nå er det sånn at vi må bestille pakker med ferdige inndelinger fra merket og ettersom disse har vært litt store i størrelsen så sitter vi nå igjen med en liten haug av disse vidunderlige skoene i størrelse 40 og 41!! Vi trenger plassen til nye og fine vårvarer som straks daler ned i butikken og dermed gir vi dere heldiggriser som bruker 40 eller 41 (og noen andre str) hele 30% på det vi har igjen av disse skoene akkurat nå!! Prisen blir da 909,50,- :-)

Her følger en oversikt over hva vi har igjen, vi oppdaterer fortløpende antall av farger og størrelser:


41 - 4 stk 3 stk

41 - 2 stk 1 stk

 41 - 2 stk 

41 - 1 stk 

40 - 2 stk  1 stk

40 - 3 stk  2stk, 41 - 2 stk

39 - 2 stk (annen størrelse enn 40-41 gjelder bare i denne fargen)

Håper du finner noe som kan passe til deg eller en du kjenner :-)

10 kommentarer:

  1. Hva er prisen nå da????

    SvarSlett
  2. Anonym: Prisen blir da 909,50,- Har oppdatert innlegget med pris nå :-)

    SvarSlett
  3. kunne godt tenkt meg de blå eller cognac. skal se om jeg får tatt turen i kveld! men hvordan er de å gå på? jeg er ikke vant til/flink til å gå på høye heler, men disse er såå fine, så jeg har så lyst.

    SvarSlett
  4. Jeg vil ha! Men bruker 38 24 cm. Hvilken str må jeg ha? Tine

    SvarSlett
  5. For et kupp!!! Heldig er de som finner størrelsen sin her!!

    SvarSlett
  6. åhhh jeg bruker str 39 og ønsker meg de i cognac... Har sorte og blå og de er fantastiske å gå på! Jeg kan gå hele dagen på jobb uten å bli fryktelig sliten i bena...

    SvarSlett
  7. Anette, spør deg jeg.. er de ikke høye?/vanskelig å gå på. tror jeg må ta en tur i kveld jeg altså

    SvarSlett
  8. Anonym : De er ganske høy hæl på men jeg synes de sitter så godt på foten ,også er hælen tykk så de er veldig stødige. Enkle og gode å gå på selvom du kanskje ikke er vant til å gå i hæler.Kan trygt anbefales og er verdt hver krone!!

    SvarSlett
  9. Åh, jeg vil ha de i cognac.. Nydelige!

    SvarSlett
  10. har dere igjen str 40 i carbon eller brun? er den brune like lys i virkeligheten som den ser ut på bildet?

    SvarSlett