Dere gir den beste servicen - og kanskje det viktigste av alt er at dere "ser" mennesket og er oppriktig interessert i oss kunder:) og en viktig ting til er at dere er oppriktig og ærlige.
Fortsett på samme gode måte med å møte alle kunder med et hyggelig smil og velkommen til deres butikk. Dere er så flinke til å se de som kommer inn, selv om det er bare for å titte noen ganger :-)
Det var ett vanskelig spørsmål:-) har opplevd den beste service både på tlf og på nett:-) kanskje bli bedre på å la meg vinne kalendergave:-))) hi hi. Nei kommer ikke på noe jeg! Klem fra Jannicke Haugen <3
Den var vanskelig å svare på! Dere er jo perfekte akkurat slik dere er! men dere kan kanskje oppdatere bloggen litt oftere? Jeg blir så inspirert av antrekksbildene deres så synes dere godt kan legge ut slikt oftere. Men skjønner at det tar mye tid og at dere har mer enn nok å gjøre i butikken :-)
Er superfornøyd med dere på alle områder, jeg, så blir rart å skrive noe bare for å skrive noe! Dere er i en klasse for dere selv :) Keep up the good work!
Fortsett på samme gode måte med å møte alle kunder med et hyggelig smil og velkommen til deres butikk. Dere er så flinke til å se de som kommer inn, selv om det er bare for å titte noen ganger. Hilsen camilla_lykken@hotmail.com
Jeg har ikke hatt noe kontakt med noen av de som jobber på Lille Himmel, så jeg kan bare si generelle ting.
Det er veldig fint når de som jobber i slike butikker klarer å se hva slags kroppsfasong kunden har, og kan hjelpe med å finne klær som passer akkurat den fasongen. Det betyr ikke alltid at kunden bør kjøpe det nyeste og dyreste, men heller finne noe som virkelig fremhever det beste ved deres kropp slik at de blir fornøyde og kommer tilbake igjen og igjen :)
Dere er veldig flinke og serviceinnstilte både i butikken, på telefon, på nett og ellers.Har handla en del hos dere og har derfor møtt dere på ulike arenaer både her og der:-) Bli bedre, hm..enda flere antrekksbilder på bloggen som tidlligere nevnt her. Disse er veldig inspirerende og det er alltid disse bildene som får meg til å handle. God jul til dere!
Jeg er veldig fornøyd med det meste på Lille Himmel, eneste jeg ønsker meg i disse dager er at kalenderlukene blir lagt ut tidligere på dagen.... Hvis dere i tillegg kan påvirke nissen til å gi meg en vinrød Baum and Pferdgarten ulljakke, så hadde dere vært perfekte ;-D
Ååå, det er jo omtrent UMULIG å svare på! Dere er jo så herlige og flinke på alle mulige måter :) Jeg kan jo kanskje komme med et forslag til bloggen? For oss som ikke har anledning til å dra til butikken pga avstanden, hadde det kanskje vært en idé med favorittposter. Altså at dere for eksempel lager et innlegg i uken der dere plukker frem de ekstra fine skattene dere har hver uke:) Slike innlegg er i hvert fall jeg veldig glad i! God jul og fin advent til dere <3
Kommer dessverre ikke på noe! Har alltid blitt møtt med et smil i butikken, fått raskt svar på mail og når jeg har bestilt gjennom miinto (str var for liten) var dere SUPER raske med å returnere varen i en annen str! SÅ jeg har ingenting å klage på! Keep up the good work!
Mmmmm... Kanskje til å kjenbe igjen kunder? Er det lov å si? har vært hos dere mange ganger, men det virker ikke som om dere kjenner meg igjen. Skjønner jo at det er mange fjes da! Så blir absolutt ikke fornærma :)
Det er nok absolutt ikke meningen å ikke kjenne deg igjen. Mest sannsynlig så gjør nok hvertfall vi som jobber mest det allikevel, vi kjenner faktisk igjen veldig mange, men det blir nesten litt rart å skulle vise det hele tiden ettersom vi noen ganger har opplevd at folk syns det er litt rart når vi begynner å snakke om det de handlet forrige gang. Hehe...:-) Men vi vil jo veldig gjerne ha en god og gjenkjennende tone med alle dere fine faste kundene så da håper vi at du vil oppleve dette litt annerledes neste gang du er innom:-) Goood Jul :-)
Skjønner at dere er interessert i konkret feedback/konstruktiv kritikk, men det er vanskelig å gi når dere er så flinke!!! ;) Må derfor bare si fortsett som før. (Enda flere 'butikken i dag' og antrekksbilder gjør jo ingenting, men dere er jo flinke på det også...)
Et lån for å finansiere I tillegg til festlighetene og gavene rimer avslutningen på budsjett og utgifter. Det er imidlertid mulig å forene disse to motsetningene uten å knekke banken med kredittene som tilbys av de ulike finansieringsorganisasjonene. E-post: renaudclaude185@gmail.com
Kan det bli bedre? Tror ikke dere trenger å endre noe.
SvarSlettKan ikke komme på noenting jeg, dere er supre som dere er :D
SvarSlettIkke noe som jeg kan komme på! Virker som dere yter meget bra service! :)
SvarSlettTja...si det.
SvarSlettmolait@hotmail.com
hmmm - eeeenda flere antrekksbilder?! hi hi
SvarSlettHelt ærlig - jeg vet ikke hvordan jeg kan få skrytt mere av dere, jeg!! :)
Mere bilder og flere innlegg på bloggen :)
SvarSlettKristin h
Dere gir den beste servicen - og kanskje det viktigste av alt er at dere "ser" mennesket og er oppriktig interessert i oss kunder:) og en viktig ting til er at dere er oppriktig og ærlige.
SvarSlettMona K
Bedre? why fix it if it aint broken? :)
SvarSletttina.triger@live.com
Fortsett på samme gode måte med å møte alle kunder med et hyggelig smil og velkommen til deres butikk. Dere er så flinke til å se de som kommer inn, selv om det er bare for å titte noen ganger :-)
SvarSlettDet kan vel ikke gjøres bedre enn det dere allerede gjør!! Dere ER Lille Himmel! maybrittmcneill@gmail.com
SvarSlettOi.... Den var ikke grei...
SvarSlettFlere bilder og inspirasjon på Instagram?
Dere gjør allerede en veldig bra jobb, men et ønske fra meg er at dere legger ut flere bilder av interiøret i butikken :)
SvarSlettDet var ett vanskelig spørsmål:-) har opplevd den beste service både på tlf og på nett:-) kanskje bli bedre på å la meg vinne kalendergave:-))) hi hi. Nei kommer ikke på noe jeg!
SvarSlettKlem fra Jannicke Haugen <3
Den var vanskelig å svare på! Dere er jo perfekte akkurat slik dere er! men dere kan kanskje oppdatere bloggen litt oftere? Jeg blir så inspirert av antrekksbildene deres så synes dere godt kan legge ut slikt oftere. Men skjønner at det tar mye tid og at dere har mer enn nok å gjøre i butikken :-)
SvarSlettEr superfornøyd med dere på alle områder, jeg, så blir rart å skrive noe bare for å skrive noe! Dere er i en klasse for dere selv :) Keep up the good work!
SvarSlett-Nina
ninakime@gmail.com
Fortsett på samme gode måte med å møte alle kunder med et hyggelig smil og velkommen til deres butikk. Dere er så flinke til å se de som kommer inn, selv om det er bare for å titte noen ganger. Hilsen camilla_lykken@hotmail.com
SvarSlettNei... si det! Sier ja takk til flere antrekkbilder på blogg :)
SvarSlettandrealoe@hotmail.com
- Andrea
Ikke noe ;)
SvarSlettsorgenfri2#hotmail.com
Fortsett slik dere gjør :) ♥
SvarSlettFortsett som dere gjør, men flere antrekksbilder på bloggen hadde vært fint.
SvarSlettLegge ut kalenderluke litt tidligere?
SvarSlettI butikken er dere jo perfekte :)
/Randi (ra-hauge@online.no)
Jeg har ikke hatt noe kontakt med noen av de som jobber på Lille Himmel, så jeg kan bare si generelle ting.
SvarSlettDet er veldig fint når de som jobber i slike butikker klarer å se hva slags kroppsfasong kunden har, og kan hjelpe med å finne klær som passer akkurat den fasongen. Det betyr ikke alltid at kunden bør kjøpe det nyeste og dyreste, men heller finne noe som virkelig fremhever det beste ved deres kropp slik at de blir fornøyde og kommer tilbake igjen og igjen :)
i_Sen3@yahoo.no
Bruker bare å treffe dere på bloggen,synes den er veldig bra som den er.
SvarSletttrinekvalvik@hotmail.com
Dere er veldig flinke og serviceinnstilte både i butikken, på telefon, på nett og ellers.Har handla en del hos dere og har derfor møtt dere på ulike arenaer både her og der:-)
SvarSlettBli bedre, hm..enda flere antrekksbilder på bloggen som tidlligere nevnt her. Disse er veldig inspirerende og det er alltid disse bildene som får meg til å handle.
God jul til dere!
Jeg er veldig fornøyd med det meste på Lille Himmel, eneste jeg ønsker meg i disse dager er at kalenderlukene blir lagt ut tidligere på dagen.... Hvis dere i tillegg kan påvirke nissen til å gi meg en vinrød Baum and Pferdgarten ulljakke, så hadde dere vært perfekte ;-D
SvarSlettMona
lie.mona@yahoo.no
Jeg har ingen verdens ting å sette fingeren på jeg! Dere er BEST! :)
SvarSlettFam M.
Jeg synes dere kunne blitt enda bedre på å få egen nettbutikk ;-)
SvarSlettGunvor Randi
Stemmer i med nettbutikkforslaget, da jeg ikke er så kjent med den fysiske butikken :)
SvarSlettBenedicte Nilsson
Ååå, det er jo omtrent UMULIG å svare på! Dere er jo så herlige og flinke på alle mulige måter :) Jeg kan jo kanskje komme med et forslag til bloggen? For oss som ikke har anledning til å dra til butikken pga avstanden, hadde det kanskje vært en idé med favorittposter. Altså at dere for eksempel lager et innlegg i uken der dere plukker frem de ekstra fine skattene dere har hver uke:) Slike innlegg er i hvert fall jeg veldig glad i! God jul og fin advent til dere <3
SvarSlettBra forslag:-)
SlettDet skal vi absolutt prøve å få til:-)
Dere er så flinke så kan ikke tenke meg noe:) gjerne en nettbutikk isåfall:-)
SvarSlettHa en fin dag:)
Mvh carina_viridiana@hotmail.com
Kommer dessverre ikke på noe! Har alltid blitt møtt med et smil i butikken, fått raskt svar på mail og når jeg har bestilt gjennom miinto (str var for liten) var dere SUPER raske med å returnere varen i en annen str! SÅ jeg har ingenting å klage på! Keep up the good work!
SvarSlettHilsen Annette (Annetteste1990@hotmail.com)
Hmm, vanskelig! Dere gjør jo en super jobb;) Tar gjerne i mot enda flere onspirasjonsbilder. Stylet for flere anledninger..
SvarSlettKommer ikke på noe, synes dere gjør en fantastisk jobb.
SvarSlettMona S :-)
Fortsett slik dere gjør :)
SvarSlettMvh Torunn!
Som de fleste andre her er jeg superfornøyd.
SvarSlettTa det til dere alle forjener ros iblant.
Merethe F
Dere er superflinke og dere fortjener den rosen dere kan få!
SvarSlettKommer ikke på noe, altså! Tipp topp tommel opp!
SvarSlettElisabeth
elisabeth_ross(at)hotmail.com
Mmmmm... Kanskje til å kjenbe igjen kunder? Er det lov å si? har vært hos dere mange ganger, men det virker ikke som om dere kjenner meg igjen. Skjønner jo at det er mange fjes da! Så blir absolutt ikke fornærma :)
SvarSlettHilsen Mie
Monsogmie@gmail.com
Det er nok absolutt ikke meningen å ikke kjenne deg igjen.
SlettMest sannsynlig så gjør nok hvertfall vi som jobber mest det allikevel, vi kjenner faktisk igjen veldig mange, men det blir nesten litt rart å skulle vise det hele tiden ettersom vi noen ganger har opplevd at folk syns det er litt rart når vi begynner å snakke om det de handlet forrige gang. Hehe...:-)
Men vi vil jo veldig gjerne ha en god og gjenkjennende tone med alle dere fine faste kundene så da håper vi at du vil oppleve dette litt annerledes neste gang du er innom:-)
Goood Jul :-)
Absolutt ingenting!! Dere er alltid blide og hjelpsomme, og det er en fryd både å være i butikken og å lese den flotte bloggen deres :)
SvarSlettBedre enn dere er tror jeg ingen kan bli :) Servicen dere yter har jeg aldri før opplevd!
SvarSlettkristinfollestad@gmail.com
ingenting :)
SvarSlettTove
tova-9@hotmail.com
Skjønner at dere er interessert i konkret feedback/konstruktiv kritikk, men det er vanskelig å gi når dere er så flinke!!! ;) Må derfor bare si fortsett som før. (Enda flere 'butikken i dag' og antrekksbilder gjør jo ingenting, men dere er jo flinke på det også...)
SvarSlettEt lån for å finansiere
SvarSlettI tillegg til festlighetene og gavene rimer avslutningen på budsjett og utgifter. Det er imidlertid mulig å forene disse to motsetningene uten å knekke banken med kredittene som tilbys av de ulike finansieringsorganisasjonene.
E-post: renaudclaude185@gmail.com