mandag 7. mai 2012

Litt innkjøpsmorro :-)

Vi tenkte det var på tide og friste dere litt ;-) Derfor kommer det her et innlegg om vårt siste innkjøp hos herlige Anh-Marthe og Second Female!! Det dere ser kommer inn fra nå til august så det er bare å sende oss en mail om dere ser noe dere bare MÅ ha :-)
Enjoy!!

Den Fineste av de Fine med stor F :-) 










Når man føler en plutselig trang til å klappe og stryke litt på plaggene så vet man at det er en Hit ;-) 




Denne fantastisk fine og ikke minst deilige cardiganen kommer inn i grå, burgunder og grønn!! Vi gleder oss som små barn allerede :-)



Dette, pluss MYE MYE mer kommer som sagt om ikke veldig lenge og vi gleder oss som bare det. Det er alltid veldig gøy på innkjøp hos Storheil Agenturer, budsjettene sprekkes, men det gjøres med et smil :-) Vi gleder oss til å vise dere mer av herlighetene når de kommer inn, men enn så lenge får dere klare dere med denne lille sniktitten!!

Liker dere sånne små sneak peaks som dette??



15 kommentarer:

  1. Jeg ELSKER sneak peaks! :D
    spesielt når det gjelder Second Female. <3

    SvarSlett
    Svar
    1. Så bra:-)
      Da får vi bare fortsette med sånne innlegg da :-)

      Slett
  2. her var det mye fint!
    den skinnjakken, åh...er det semska skinn? Vet der hva prisen kommer til å være?
    Tone

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er to skinnjakker der, den ene er i både glatt og semsket skinn og den på de siste bildene er i semsket (såvidt jeg husker). Husker ikke hva de vil koste, men jeg sjekker det opp i morgen og svarer her igjen da :-)

      Slett
  3. Veldig mye fint!:):) Vet dere når den svarte jakka med skinnermer og den semskede skinnjakka sånn ca kommer inn?:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Så bra du liker det :-)
      Veldig usikker på det akkurat nå, mener å huske det er rundt juli/august, men skal dobbeltsjekke imorgen og svare igjen her da :-)

      Slett
  4. Så mye fint!! Digger spesielt den jakka med skinn-ermer og skinnjakka!!

    SvarSlett
  5. Hmmm, her ser jeg absolutt noen favoritter!!
    Elsker slike sneakpeaks ja, hehe:)

    Ha en fin kveld:)

    SvarSlett
  6. Masse fint!

    De to skinnjakkene var virkelig lekre!

    SvarSlett
  7. Liiiiiiker:-)))

    SvarSlett
  8. Gøy med sånne innlegg :-)
    Når dere legger ut innlegg så er det så mye fint jeg liker.
    Men jeg syns det er litt vanskelig å finne ting når jeg er i butikken deres ;-(
    Kanskje bare jeg som er en dårlig leiter...

    SvarSlett
  9. Hei
    Den buksen med paljetter, hvor mye kommer den til å koste?
    Den ser jo heelt fantastisk ut :)

    SvarSlett
  10. Liker VIRKELIG slike innlegg altså.
    Vil jo helst ha noen av plaggene nå....
    Skinnjakkene, paljettbuksa, gensere, SMASHING.

    Silje

    SvarSlett
  11. Jeg har sendt dere mail angående den paljettbuksen tidligere, men jeg skriver her også for å være sikker, jeg :) Den vil jeg gjerne stå på venteliste for i den minste str. dere får inn. Veldig mye fine plagg her! Ha en fin uke :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Hilsen Martine Johansen (martinejoh@gmail.com)

      Slett