tirsdag 28. februar 2012

Vi er på miinto.no

We proudly present Lille Himmel på miinto.no



Vi har inngått et samarbeid med miinto.no som er en fin og velutviklet nettbutikk full av andre nettbutikker. Det vil si at vi har vår egen lille nettbutikk inne på miinto.no. Dette kommer vi til å jobbe masse med og vi lover dere at vi skal sørge for å oppdatere vareutvalget vårt ofte sånn at dere alltid vil finne nye og fine nyheter der inne. Vi fortsetter selvfølgelig med bloggen og vi sender mer enn gjerne over nett her, det er bare hyggelig:-) Men nå har endelig alle dere som etterlyser en nettbutikk, muligheten til å handle på Lille Himmel gjennom miinto.no.
Vi blir veldig glade om dere har lyst til å handle fra oss her, og vi lover dere at vi skal opprettholde den gode kundeservicen overfor dere som kunder :-)

Når dere går innom miinto.no så kan dere finne Lille Himmel under butikkoversikten og da vil dere se alt vi har å tilby på nett. I begynnelsen vil ikke alle varene vi har i butikken være på plass her, men vi skal sørge for at det til enhver tid vil være et variert og fint utvalg til dere.



Syns dere dette høres bra ut?

13 kommentarer:

  1. Supert!
    Et kjøpesenter på nett på en måte - stilig:)
    Grattis med det:)

    SvarSlett
  2. Veeeldig bra!!!!

    SvarSlett
  3. Så bra dere liker det, vi er veldig glade for det :-)
    Foreløpig er det ikke veeeeldig mye ute der, men vi jobber med å få det ut...første gangen må alt legges inn manuelt og det tar sin tid kan dere tro ;-)

    SvarSlett
  4. Har allerede oppdageet dere der! Handlet via Miinto flere ganger, det fungerer flott og de har et virkelig bra vareutvalg. Husk å skrive fargen på plagget - ikke bare "som på bildet" som mange gjør - det er utrolig vanskelig å tyde fargene på ett nettbilde mange ganger...Håper dere legger ut mye varer - lykke til!

    SvarSlett
  5. Anonym: Så bra :-) Nå har vi vært der en uke og det virker som en suksess allerede, pakker bestillinger til den store gullmedaljen hver dag :-) Veldig glad i konseptet og den ryddige siden deres. Vi har sett at det kan være vanskelig ja, så vi prøver å sette farge på alt, men det er bare noen ferdige fargebeskrivelser å velge mellom og noen ganger blir disse også helt feil, da er det bedre å sette at det er som på bildet. Men ser at det også kan bli litt feil, så prøver som sagt å unngå det :-) Takk for tips og vi lover at det kommer masse mer varer utover nå :-)

    SvarSlett
  6. Fargen kan jo skrives i "fri-text-feltet" - ser det er mange som gjør det. Viktig også å få med mål på f.eks skjerf. One-size blir jo helt "goddag man økseskaft", kjøper man skjerf til hundrevis av kroner; vil man selvsagt vite størrelsen. Poenget er: gjør det så enkelt som mulig for kundene å handle, ikke mange "gidder" ringe/kontakte butikkene for info, da velger man heller å shoppe andre steder...folk er dessverre temmelig late idag, he, he :-)) Dette er bare noen erfaringer jeg har gjort meg når jeg har handlet på nett....

    SvarSlett
  7. Anonym: Ja, det er jo et smart tips, takk for det :-) Vi vet at det kan være lurt med mål på skjerfene, men vi må også ta hensyn til at det er ekstremt tidkrevende å legge varer ut på nettet og vi har enda ikke opplevd at noen lurer for mye på de ekstakte cm målene når det kommer til skjerfene. Vi prøver å forklare varene så godt det lar seg gjøre når vi legger de ut, men vi kan ikke bruke allverdens av tid på absolutt alle produktene som for oss blir litt innlysende hvordan er i størrelse og fasong. MEN når det er sagt så skal vi selvfølgelig ta det til ettertanke og tenke på det i neste runde med utleggelse på miinto, det er jo viktig at dere får så mye informasjon som mulig :-)

    SvarSlett
  8. I ordered a jacket for my boyfriends birthday. It all started with problems with the delivery. When I hadn’t received the jacket 1-5 working days after I put in the order, I called their customer service. That’s when I found out that the jacket hadn’t even been sent!! I had to spend my time and energy to speak to the shop filling the order, and ask them to send it express.

    When it came to the payment, I found out from the bank that miinto had reserved the amount 7-8 times!!! Which in effect means that they were holding NOK 25 000 hostage! Their customer services’ solution for this was to send a mail to the bank, and wait for the bank to get around to the mail. Again, I had to pick up the phone and tell them how to do their job! I had to direct them to call the bank and have it done immediately.

    And when I thought that everything was fixed, and I called the bank to confirm it (3 days later) I find out that the company has done it AGAIN!! This time they reserved just over NOK 22 000!!
    Again I had to direct them in how to do their job. I am on my way to check with the bank that the same mistake has not been made a third time.

    It is shady behavior by the company that they didn’t get in touch with their customers regarding the error, and that I essentially found out that something was wrong when my card got declined while paying for a birthday surprise that I had arranged for my boyfriend (which he ended up paying for). In addition, the customer service were not inclined to do whatever they needed to do to rectify the situation.

    I have already spoken to a journalist about the situation, I have also spoken to the financial crimes devision of the Norwegian police (Økokrim), to find out my options if I choose to press charges. In addition, I have no qualmes about writing about this experience on internet forums to warn unsuspecting customers about the company’s misdeeds. Not to mention that I will discourrage anyone and everyone from buying anything from miinto.no.

    SHAMEFUL, SHAMEFUL behavior by the company! They should be ashamed of themselves for running such a shady business! I would NEVER, EVER buy anything from them again, and would advice everyone else against it too!

    SvarSlett
    Svar
    1. Sad to hear that you're not satisfied with your experience at miinto. But we sell a lot of clothes and other stuff on the site, and we have a lot of satified customers and only good experiences with the firm. We are not the shop that you ordered the jacket from and as a single shop we don't have anything to do with the payment trouble you experienced. Anyhow, I have a hard time believing that miinto did this to you on purpose and I sure hope that everything is a mistake, that you have the reserved amount back on your card and that you and your boyfriend have a really nice summer ahead of you :-)

      Slett